https://colorincolorado.pl/wp-content/uploads/2018/02/colorincolorado-adventages--555x595.jpg

HISZPAŃSKA PRZYGODA
DLA NAJMŁODSZYCH.

METODA PRZEZNACZONA ZARÓWNO
DLA DZIECI W WIEKU PRZEDSZKOLNYM
JAK I DLA UCZNIÓW PIERWSZYCH LAT SZKOŁY PODSTAWOWEJ (Klasy 1-5)

Dzieci uwielbiają zabawę i poznawanie świata. A najlepiej jeśli mogą poznawać świat poprzez zabawę. Dlatego też stworzyliśmy metodę, która sprawia, że Twoje dziecko może uczyć się języka hiszpańskiego niejako przy okazji. Już od pierwszej minuty kursu nauczyciel będzie do niego mówił tylko po hiszpańsku prowadząc każdą lekcję w nietuzinkowy, zabawny i twórczy sposób.

Dowiedz się więcej o projekcie Colorín Colorado

W DOMU TWOJE DZIECKO BĘDZIE KONTYNUOWAŁO NAUKĘ

Odsłuchując płytę lub realizując zadane aktywności na platformie internetowej zawierającej piosenki, gry, komiksy i krótkie filmiki.

Zobacz platformę Rockalingua
https://colorincolorado.pl/wp-content/uploads/2018/02/colorincolorado-adventages-2a-555x595.jpg
https://colorincolorado.pl/wp-content/uploads/2018/02/colorincolorado-adventages-3-555x595.jpg

ZNAJOMOŚĆ JĘZYKA BĘDZIE POTRZEBĄ.

Wszystko to dlatego, że dbamy o rozbudzenie motywacji wewnętrznej naszego małego ucznia. Nauka hiszpańskiego nie będzie abstrakcyjnym zadaniem, lecz narzędziem potrzebnym do zrozumienia przygód ulubionych bohaterów.

MANOLITO TO CHŁOPIEC PEŁEN FANTAZJI.

W przygodach towarzyszą mu: skrupulatna Bombilla – Żarówka, pomysłowy Tornibot, psotny Rojibot, słodka Candibot i szalony Verdibot.

Ta grupa przyjaciół wprowadza Twoje dziecko w tajniki hiszpańskiego zanurzając je w język poprzez historie, opowieści, zabawy sytuacyjne, a wszystko to przy zachowaniu bardzo starannie przestrzeganej zasady spirali (regularnej powtórki wcześniej poznanego materiału).

Poznaj boahaterów świata Colorín Colorado
https://colorincolorado.pl/wp-content/uploads/2018/03/colorincolorado-adventages--555x595.png
https://colorincolorado.pl/wp-content/uploads/2018/02/colorincolorado-adventages-5-555x595.jpg

ZŁOTA ZASADA COLORÍN COLORADO!

Naszym celem jest nauczenie dziecka budowania wypowiedzi i zadawania pytań oraz spontanicznego reagowania w typowych sytuacjach życiowych. Nie dążymy do tego, by dziecko przyswoiło sobie maksymalnie dużą liczbę słów, gdyż same słowa nie tworzą myśli, ani zdań, tak jak słownik nie jest powieścią. Zależy nam, aby dziecko poznało słowa, z których będzie mogło tworzyć własne wypowiedzi.